Oliwka do ciała

Odkrycie - nieodkrycie...
Już jakiś czas temu słyszałam o goleniu się "na oliwkę". Z tym że jakoś nie po drodze było mi sięgnąć po oliwkę (a mam chyba ze trzy, bo używam do olejowania włosów). W przypływie posiadania większej ilości czasu - wypróbowałam. I... Zawsze będę już golić się na oliwkę :) Zawsze się zacinałam, krew czasem lała się po nodze ciurkiem :P, miałam suchą skórę po goleniu. A po oliwce? Bez zacinania, gładko i od razu nawilżone :)

Oliwka do olejowania włosów - super!
Oliwka do nawilżania ciała - super!
Oliwka do masażu erotycznego - super!
Oliwka do golenia - również super! :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Author

About me

Mam na imię Paulina i mam 25 lat.
W wolnej chwili zajmuje się zdobieniem paznokci. Żadna ze mnie profesjonalistka, ale uwielbiam to robić i staram się być w tym coraz lepsza.

Mój email możesz znaleźć TUTAJ

LaLa Nails