Czas start!

Akcja KURACJA! 
Ostatnio bardzo dużo słyszałam o odżywce Eveline. Uznałam, że na pewno jest taka sama jak każda inna, albo zadziała albo nie zadziała. Ale... Paulinka, mistrz promocji i wyprzedaży, postanowiła odwiedzić SuperPharm. No i masz! Los chciał, że odżywka była na promocji :) Ja nie wezmę?! Ja?! :) 
(Chociaż... Miałam moment zawahania, uznałam, że to kiepski pomysł. Tu, mam nadzieję, podziękowania dla osoby która mnie przekonała :*)
Paznokcie miałam i ciągle mam w tragicznym stanie, łamliwe, kruche, co za tym idzie - zawsze krótkie :/ Więc... Czas start! Próbuję. Dzień pierwszy... Paznokcie wyglądają dziś tak... 
Nie mogę się jeszcze wypowiedzieć nad rezultatami i magią tej odżywki, więc odsyłam do stron które mnie zachęciły... ;)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Author

About me

Mam na imię Paulina i mam 25 lat.
W wolnej chwili zajmuje się zdobieniem paznokci. Żadna ze mnie profesjonalistka, ale uwielbiam to robić i staram się być w tym coraz lepsza.

Mój email możesz znaleźć TUTAJ

LaLa Nails