Golden Rose Nail Expert | odżywka Black Diamond Hardener oraz Beauty Oil


ODŻYWKA BLACK DIAMOND HARDENER



"Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwardzających. Tworzy na powierzchni paznokcia twardą i błyszcząca powłokę zapewniając tym samym trwałe wzmocnienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania"


To niesamowite ale już po pierwszej aplikacji wiedziałam, że to jest coś dla mnie. Odżywka od razu działa jak utwardzacz do paznokci. Jest bezbarwna więc tylko błyszczy na paznokciu. U mnie niezbyt długo, bo po dniu lub dwóch maluje paznokcie więc odżywka służy mi wtedy za bazę. Zapachu niestety nie ma przyjemnego ale kwestia kilku minut i zapach 'wietrzeje'. Myślę, że godnie będzie mi zastępowała odżywkę z Eveline ponieważ (warto o tym wspomnieć), odzywka GR nie zawiera formaldehydu!



OLEJEK DO SKÓREK I PAZNOKCI BEAUTY OIL


"Wyjątkowe połączenie olejków nawilżających i odżywczych (wyciągu z pestek słonecznika, winogron, awokado, słodkiego olejku migdałowego) oliwy z oliwek i witaminy E zapewnia regenerację paznokci i skórek. Szybko wchłaniająca się beztłuszczowa formuła chroni warstwę paznokcia oraz zapewnia miękki i gładki wygląd skórek."




Olejek to moje nowe odkrycie w codziennej pielęgnacji, zaczynałam od własnego olejku którego zrobiłam z olejku rycynowego, herbacianego i kokosowego wlanego w starą buteleczkę po lakierze (sprawdzał się średnio bo pędzelek był sztywny i moja mikstura pachniała głównie olejkiem herbaciany który ma dość intensywny zapach). Wyrzuciłam go do kosza gdy dostałam TEN olejek. Pachnie świetnie, ma mięciusi pędzelek, którym mogłabym się miziać i miziać po skórkach i paznokciach. Sam olejek nie jest kleisty ani gęsty, przyjemnie się aplikuje i wmasowuje. Stosuje go codziennie a czasem nawet i dwa razy dziennie, zostawiam go na skorkach i paznokciach aż się wchłonie (bądź wetrze się w coś gdy zapomnę że go mam :P). Mam go zawsze w torebce jako rzecz niezbędna :D


Cena odżywki oraz olejku to 12,90zł. Dostępne na wysepkach GR bądź w sklepie online. Ja osobiście polecam polecam i jeszcze raz polecam! :) Nie wiem jak sprawuje się reszta rodziny Nail Expert, ale te sprawują się świetnie :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Author

About me

Mam na imię Paulina i mam 25 lat.
W wolnej chwili zajmuje się zdobieniem paznokci. Żadna ze mnie profesjonalistka, ale uwielbiam to robić i staram się być w tym coraz lepsza.

Mój email możesz znaleźć TUTAJ

LaLa Nails