Uwaga - TEST (miracle GEL TOP COAT) :D

... pierwsze pytanie jakie mi się nasunęło po zobaczeniu nowych lakierów od Sally Hansen: A czy musi to być koniecznie lakier kolorowy od SH z serii miracle gel? Więc co zrobiła Paulinka? :D Kupiła tylko sam top coat i testuje :) Jako kolor - lakier z miss sporty. Czy da rade? Czy wytrzyma dłużej niż... chociaż 3 dni?!



MIRACLE GEL™

PRAWDZIWY ŻELOWY MANICURE
Prawdziwy żelowy manicure, który możesz wykonać w domu. 2 proste kroki bez lampy UV. Wybieraj spośród 12 odcieni. To rewolucja w manicure. Tylko od Sally Hansen.
Krok 1
Nałóż 2 warstwy lakieru Miracle Gel
Krok 2
Nałóż 1 warstwę Top Coat Miracle Gel
Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Author

About me

Mam na imię Paulina i mam 25 lat.
W wolnej chwili zajmuje się zdobieniem paznokci. Żadna ze mnie profesjonalistka, ale uwielbiam to robić i staram się być w tym coraz lepsza.

Mój email możesz znaleźć TUTAJ

LaLa Nails